Jumaat, 22 Oktober 2010

KENALI SEKOLAH RENDAH AGAMA PANDAN INDAH(SRAPI)

sejarah penubuhan sek ren agama pandan indah
Tanggal 3 Jan 2007,adalah tarikh bermulanya operasi SRAPI yang merupakan sebuah sekolah agama di Pandan Indah.Sekolah ini dinaungi sepenuhnya oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Usianya masih lagi diperingkat yang teramat muda untuk melangkah dengan maju kerana masih banyak lagi kemudahan-kemudahan serta kelengkapan-kelengkapan yang diperlukan supaya para guru dan murid-murid dapat menyampai dan menerima ilmu dengan berkesan dan terbaik.

Namun,berkat usaha,kesepakatan serta sokongan dari pelbagai pihak termasuk Guru Besar,Guru Penolong Kanan, Guru-Guru serta PIBG,maka SRAPI terus mengatur langkah untuk menabur bakti dalam mendidik anak-anak yang menjadi harapan Agama dan Negara.

Dipenghujung tahun 2010 ini,maka genaplah  3 tahun penubuhan SRAPI yang tersergam indah ini.Harapan bersama semoga SRAPI terus megah dan maju selamanya.

####Terima Kasih kepada semua pihak yang banyak membantu dan memberi sokongan kepada SRAPI dalam usaha untuk terus membangun dan maju..

## SRAPI mengalu-alukan sebarang sumbangan untuk kemudahan pelajar kerana kewangan SRAPI masih lagi tidak mengizinkan untuk menyediakan kemudahan-kemudahan seperti komputer,buku-buku di perpustakaan,dll kerana memerlukan kos yang tinggi.

STRUKTUR PENTADBIRAN SRAPI SESSI 2010/11
GURU BESAR                             :Ustazah Siti Marijah Bt Sarmidi
GPK.SATU                                  : Ustazah Tini Bt Tulos
GPK HEM                                   :Ustazah Hammami Bt Ihwan
GPKK                                          :Ustaz Abd Yazid Bin Abd Rahman


GURU-GURU SESSI PETANG   
1.Ustaz Mohd Amri 
2.Ustazh Rosalia        
3.Ustazah Hammami    
4,Ustazah Tini              
5.Ustazah Salmiah
6.Ustazah Marsyitah
7.Ustazah Zawiyah
8.Ustaz shafie
9.Ustazah Nura
10.Ustazah Zainab
11.Ustazah Norhafizah
12.Ustazah Zaleha

GURU-GURU SESSI PAGI
1.Ustazah Zarinawati
2.Ustazah Siti Rajmah
3.Ustazah Rosliza
4.Ustazah Umi Kalsom
5.Ustazah Rokiah
6.Ustaz Khairullah




2 ulasan:

  1. Assalamualaikum. Sy nak tanya mcm mana sy boleh contact dgn ustazah zainab. Dia yg berpurdah kan? Sy bekas pelajarnya sewaktu 2001-2006.

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam....utk info saudari..ustazah zainab telah berpindah sekolah..beliau telah menjadi mudirah maahad tahfiz suaminya...boleh hubunginya fb ..ummu uwais

    BalasPadam